Powered By Blogger

2011. március 14., hétfő

Vízöntő

Pánti Mária
Vízből vétetett
(avagy a vízöntő dala)
Te, ki a víz útjába állsz
Hát jól vigyázz!
Mert emberedre találsz
Ha nem tudsz úszni, elvisz az ár

Emlék vagyok, köddé válok
Csak a nyomaimat találod
A napsugár az, mire várok
Aláhullok, felszáradok

Nyugodt vagyok, sima vagyok
Útjaimat nem tudhatod
Ne kavarj fel, ne ismerj meg
Tisztán tartom gyermek lelked

Békésen, vagy haragosan
Utat török, szikla hasad
Ha nem ismered természetem
Ne játssz velem. Ne játssz velem!

Csermely vagyok, folyó vagyok
De ha kell, hát felduzzadok!
Csengő hangú hűs patak,
Vagy szökőár egy perc alatt

Ezer évnek hordalékát
Nézd, itt viszem, ne kívánd hát
Hogy megmutassam, amit tudok
Csak fogadd el azt, mit adok

Pánti Mária(2010. november 27                        
                         




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése